06 22 373 503 info@praktijkdekroon.nl

Werkwijze
en tarieven

Werkwijze

Ieder mens is uniek en verdient een individueel traject, afgestemd op wat voor jou werkt. Tijdens een eerste kennismaking bespreken we kort waar jij mee zit en maken we een afspraak voor een intakegesprek. Tijdens de intake kijken we zo uitgebreid mogelijk naar je hulpvraag, waar deze vandaan komt en wat jouw wensen en verwachtingen zijn van de therapie. Als er een goede connectie is van beide kanten dan maken we een vervolgafspraak en zullen we aan de hand van een behandelplan aan het werk gaan. Indien nodig stellen we het behandelplan bij in de loop van het traject, na ca vijf gesprekken volgt een evaluatie en kijken we wat er nog nodig is.

Als er sprake is van problematiek die niet binnen mijn competenties valt dan zal ik je verwijzen naar een andere hulpverlener.

Bedankt Joke voor dit traject! Ik heb je zijn als mens en therapeut enorm gewaardeerd, daarin gaf je mij als cliënt alle vertrouwen om met mezelf aan de slag te gaan. Ik denk dat jouw rust en empathie me een stap verder hebben geholpen in het zien van wie ik zelf ben en het erkennen van waar ik mezelf vaak vergeet en teveel bezig ben met de ander.
L. man, 33 jaar

Tarieven

Psychosociale therapie: Individueel gesprek/ intake €85.00 per uur (vrijgesteld van BTW)

Coaching: individuele coachgesprekken €105.00 per uur (incl BTW)

Voor groepen of bedrijven gelden mogelijk andere tarieven, afhankelijk van uw wensen. Neem hiervoor gerust vrijblijvend contact met mij op.

Vergoedingen

Praktijk De Kroon is aangesloten bij de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG) en de koepelorganisatie NAP. Wanneer je aanvullend verzekerd bent wordt de therapie door veel zorgverzekeraars (gedeeltelijk) vergoed vanuit de ‘complementaire of alternatieve zorg’. De hoogte van de vergoeding kan per jaar verschillen. Kijk voor de actuele informatie op de website van de NF.

Annuleren: Tot 24 uur van tevoren kan de afspraak kosteloos geannuleerd worden, indien de afspraak korter van tevoren wordt afgezegd, dan brengen wij de helft van de kosten in rekening.

Klachtenregeling: Ben je niet tevreden of heb je een klacht, dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling van de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG) waarbij praktijk De Kroon is aangesloten. Klik hier voor meer informatie